Wednesday, October 20, 2010

"Minu Austraalia" - Airi Ilisson - Cruz

98.

Pealkiri: "Minu Austraalia"

Autor: Airi Ilisson - Cruz

Leheküljed: 301

Sisu: Eestis oli mul just nagu kõik olemas, ainult et hing ei andnud rahu. Lõpuks läksin, ikka seda oma unistust otsima. Jutustasin punase kahemeetrise kängurusõbraga Austraalia unenägude aegadest ja kihutasin hiigelrekkadel läbi tuhandeid kilomeetreid kõrbeavarusi. Tassisin farmis ananasse ja arbuuse, müütasin linnatänavail loteriipileteid ning teenisin ettekandjana nagu sajad teisedki noored eestlastest ilmarändurid. Seikluste keskel leidsin ootamatult selle, mida enesele teadmata otsinud olin.

Enda arvamus: Suht hea. Austraaliasse elama küll selle raamatu põhjal minna ei taha. Aga hästi kirjutatud ja uusi asju sai teada. Pärast selle raamatu lugemist, seisab mul riiulil veel neli selle sarja raamatut.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment