Tuesday, May 28, 2013

"Minu Ameerika 3" - Epp Petrone

27.

Pealkiri: "Minu Ameerika 3"

Autor: Epp Petrone

Leheküljed: 400

Raamatu tagakaanelt: Seekordse raamatu tegevus toimub ajaloolisel 2008. aastal, mil nii pangad kui poliitika tundusid kokku kukkuvat ning USA ootas päästjat uuest presidendist. Kriisi kulgu jälgiv sündmustik kulgeb pilvede kohal, lennujaamades, New Yorgis, Long Islandil, Miamis, Key Westis, San Franciscos ja Vancouveris. Kireva tegelaskonna seast eristub Ameerika elu igakülgne kommentaator Justin, kaks raiskajat Mimmi ja Papa, poliitteatri tegelased Hillary, Obama ja teised.
Suuri küsimusi jagub. Mis hinnaga saab lapsest kasvatada kakskeelset ja -kultuurilist inimest? Kas on lihtne leida tööd Ameerikas? Kas kriis laheneb?

Enda arvamus: Mulle meeldis see osa väga. Ma isegi ei oska seda täpselt põhjendada, kuid minu arvates oli see kuidagi rohkem "valmis", kui eelmised osad ja ka paljud teised "Minu..." sarja raamatud. Ehk see, et kogu raamat keskendus põhiliselt just rahale-ostuhullusele ja ka poliitikale? Et ei olnud sellist ühelt teemalt teisele hüppamist... Jah, ma arvan tõesti, et põhjus oli selles.
Pealegi meeldib mulle, kui kuskil Ameerikat kritiseeritakse, sest nii paljude jaoks on Ameerika ju tõeline imedemaa. Mulle seevastu pole see riik kunagi sümpatiseerinud.
Igatahes raamatu näol oli tegemist millegagi, mida väga suure huviga lugesin.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment